Referenties
klantcases

“Bij het zien van alle mogelijkheden en functionaliteiten werd ik direct enthousiast.”
Intratuin Rosmalen is dé plek om je te laten verrassen met de natuur als inspiratie. Al meer dan 25 jaar is het een bloeiend tuincentrum met een groeiend assortiment….

“Wij hebben bij Technica de videoconferencing-oplossing bekeken. De keuze was snel gemaakt”, aldus Jan Koopman, ICT-coördinator │ CISO | OR-lid.
In Scherpenzeel wonen ruim 10.000 inwoners in een prettige, groene omgeving. De gemeente heeft een aantrekkelijk centrum en park, een ruim aanbod aan winkels, veel levendige (sport)verenigingen en een zwembad en een modern Kulturhus. Het sociale vangnet is stevig: we kijken om naar elkaar.

“De snelle uitrol waarbij onze medewerkers geen enkele overlast hebben gehad en na ontvangst direct en vlekkeloos aan de slag konden, is erg prettig geweest”
The Employment Group (TEG) is een innovatief platform bestaande uit specialistische bedrijven in de staffing industrie. De bedrijven focussen zich op het verbinden van professionals of vakmensen aan opdrachtgevers in specifieke marktsegmenten. TEG faciliteert deze bedrijven zodat zij uitgroeien tot marktleider in hun segment.

“In de huidige tijdsgeest wordt het steeds belangrijker om te kunnen bellen waar en hoe je maar wilt”.
Arthur en Willemijn is al 40 jaar een echt familiebedrijf, zij maken iedere vrouw mooi met hun unieke modemerken. Inmiddels heeft Arthur en Willemijn 7 vestigingen, een webshop en een levendig hoofdkantoor.

“Met de aanschaf van het nieuwe conferentie systeem zijn we dan ook klaar voor de toekomst.”.
Stichting Studielink is het platform van hogescholen en universiteiten, de onderwijskoepels VSNU en Vereniging Hogescholen en DUO (de Studielink ketenpartners) voor samenwerking en vernieuwing in het hoger onderwijs op het gebied van informatie en administratie in het domein Student & Onderwijs.

“Gezamenlijk bereik je meer”.
Dat is de inzet van de nieuw opgerichte Federatie van Medisch Specialisten (FMS).
In de lijn van het intensiever en efficiënter samenwerken zocht de
FMS naar een ICT oplossing die de gebruikersorganisatie volledig
kon faciliteren en ondersteunen.
Onze Partners
Volg ons:
Onze klanten
Service desk
- support@technica.nl
- 033 2776090
- Openingstijden servicedesk: van 8:00 tot 17:30