033-277 6060 info@technica.nl

Ben je gek op ICT en wil je graag de schakel zijn tussen klanten en techniek? Vind je het leuk om diverse ICT-vraagstukken op te lossen en relaties te helpen nog beter en efficiënter te werken? Ben je op zoek naar een afwisselende baan met zelfstandigheid, maar ook erg gezellige collega’s?

 Over Technica

Bij Technica werken ruim 75 mensen die zich bezig houden met ICT, Beveiliging, Installatietechniek en Domotica. Technica onderscheidt zich door het bieden van totaaloplossingen. Communicatie, informatie, veiligheid en infrastructuur zijn immers onlosmakelijk met elkaar verbonden. ICT staat bij Technica voor IT, Connectiviteit en Telefonie.

De servicedesk is het zenuwcentrum binnen Technica waar relaties terecht kunnen met al hun vragen rondom ICT, Beveiliging en Domotica. Een team van gedreven professionals staat dagelijks voor onze klanten klaar. Als Servicedesk medewerker ICT ga je onderdeel uitmaken van een team van 6 gezellige servicedesk medewerkers met kennis van verschillende disciplines. Je werkt nauw samen met deze collega’s en de rest van de ICT-afdeling (engineers, accountmanagers) om de ICT-omgevingen van onze klanten zo goede mogelijk te laten functioneren en de dienstverlening naar een hoger niveau te tillen.

Wat ga je doen

In deze rol ondersteun je onze relaties in het optimaal gebruik maken van hun ICT systemen. Dit kan van alles zijn, denk bijvoorbeeld aan: problemen met laptops en mobiele devices, vragen over Office 365, account/wachtwoord resets, etc. Jij zorgt ervoor dat de eindgebruiker snel weer aan de slag kan.

Een greep uit je dagelijkse werkzaamheden:

  • Technische en functionele support bieden op eerste- en tweede lijn incidenten voor al onze klanten
  • Aannemen, registreren, analyseren en oplossen van hardware en software incidenten
  • Uitvoeren, bewaken en opvolgen van changes/wijzigingen
  • Usermanagement via Active Directory (aanmaken en wijzigen van gebruikers, rechten verlenen)
  • Aanmaken en beheren van Office365 gebruikers/omgevingen
  • Support bieden op Windows server omgeving en Office 365 Suite
  • Bijdrage leveren aan diverse projecten zoals het meedenken over processen, opstellen van een handleidingen, werkinstructies en procedures

Wat we vragen

  • Ervaring in een vergelijkbare functie
  • Basiskennis van IT processen zoals ITIL Foundation
  • Kennis van netwerken (basis) en/of ambitie dit eigen te maken
  • Kennis van Windows Server, Windows 10, Office 365 en gerelateerde cloudoplossingen
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent bekend met het werken middels een ticketsysteem en werkt nauwkeurig
  • Je bezit goede communicatieve vaardigheden en een gezonde dosis humor
  • Je bent servicegericht en initiatiefrijk; zoekt graag naar oplossingen en vindt het een uitdaging de klant zo goed mogelijk te helpen. Je neemt hier verantwoording voor en toont eigenaarschap.
  • Je bent leergierig en wil jouw kennis graag uitbreiden op gebied van techniek en proces. Denk hierbij aan Windows (server), Active Directory, Office 365 en ITIL. Wij kunnen je natuurlijk helpen om jouw kennis te verbreden.

Je hebt een streepje voor als je…

  • ervaring hebt met het meedraaien in storingsdiensten
  • in het bezit bent van één of meerdere certificaten (ITIL Foundation of Microsoft)
  • woonachtig bent binnen 30 km van Scherpenzeel

Wat we je bieden bij Technica

Binnen onze organisatie heerst een open, flexibele no-nonsense cultuur met passie voor klanten en techniek. Je kunt altijd rekenen op hulp en steun van jouw ICT-collega’s en er is voldoende ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling. Wij bieden dan ook volop mogelijkheden voor studie, certificaten bepalen en persoonlijke ontwikkeling. Bij Technica vinden we het belangrijk dat medewerkers zich thuis voelen en onze sfeervolle bar / kantine en gezellige (vrijdagmiddag)borrels en teamuitjes dragen hier zeker aan bij!

Onze arbeidsvoorwaarden maken het plaatje compleet:

  • een salaris dat bij jou past (o.b.v. ervaring en expertise)
  • vakantiegeld van 8% en 25 vakantiedagen
  • een persoonlijk opleidingstraject en -budget (naar wens kennis van ICT uitbreiden en eventueel doorgroeien naar 3e lijn/engineer)
  • een goede pensioensregeling en reiskostenvergoeding

Interesse? Vragen? Solliciteren!

Heb je passie voor ICT en heb je zin om samen met gezellige collega’s dagelijks ICT-vraagstukken op te lossen? Dan maken we maken we graag kennis met je. Heb je vragen over de functie of het sollicitatieproces? Bel dan met Kimberley Christ (Recruiter) via +31 (0) 681 007 921 of mail naar christ@technica.nl. Ook solliciteren kan via dit mailadres. We zien je CV en motivatie graag tegemoet!

Share This