033-277 6060 info@technica.nl

Telefonie: Arthur & Willemijn Stores

Telefonie: Arthur & Willemijn Stores

  • 3CX Vaste telefonie
  • Inclusief Chat functionaliteit en CRM integratie
  • Inclusief het leveren van de bijbehorende Yealink hardware

Arthur en Willemijn is al 40 jaar een echt familiebedrijf, zij maken iedere vrouw mooi met hun unieke modemerken. Inmiddels heeft Arthur en Willemijn 7 vestigingen, een webshop en een levendig hoofdkantoor.

Sander van Buiten is verantwoordelijk voor alle merken die in de winkels hangen en voor de bedrijfsvoering. Vaste telefonie is een belangrijk communicatiemiddel van het bedrijf. Bij Arthur en Willemijn staat service in een hoog vaandel, tevens zijn ze afgelopen jaar uitgeroepen tot retailer van Europa! De Passion Star Award wordt gekozen uit 4000 retailers. Technica is de huisleverancier van de vaste telefonie, samen met Sander heeft technica onderstaande punten uitgezocht: is het mogelijk om een kostenreductie te bewerkstelligen in combinatie met plaats onafhankelijk telefoneren en wat is de beste CRM/Webshop koppeling voor Arthur en Willemijn. Technica heeft de wensen uitgewerkt in een 3CX Telefonie oplossing.

“In de huidige tijdsgeest wordt het steeds belangrijker
om te kunnen bellen waar en hoe je maar wilt”

Sander: “In de huidige tijdsgeest wordt het steeds belangrijker om te kunnen bellen, waar en hoe je maar wilt. Ik kan via mijn laptop thuis heel eenvoudig inloggen op de telefooncentrale, waarbij ik de beschikbaarheid van mijn collega’s in één oogopslag zie. Het enige wat ik nodig heb is een headset om te kunnen bellen. Als ik onderweg ben dan kan ik nu ook via de 3CX app op mijn smartphone uitbellen, waarbij de klanten het vaste nummer van Arthur en Willemijn zien.”

Arthur en Willemijn heeft tevens een webshop en CRM applicatie. Sander: “Tegenwoordig is het online kunnen bestellen van kleding onmisbaar voor iedere consument. Wij hebben dan ook een webshop waar het assortiment beschikbaar is en de klant via de Chat en Talk functie van 3CX de mogelijkheid heeft om vragen te kunnen stellen. Als een klant vervolgens belt zien wij meteen de klantkaart vanuit het CRM systeem en zien we de bestelgeschiedenis, hierdoor kunnen wij de klant snel en adequaat helpen. Met deze oplossing zijn we up-to-date en kunnen wij ons concentreren op onze eigen business. Door de juiste oplossing, goede voorbereidingen, vlekkeloze installatie en ondersteuning heeft Technica zich onderscheiden en maakt het voor ons een betrouwbare partner!”

Share This