033-277 6060 info@technica.nl

Bij Technica werken ruim 75 mensen die zich bezig houden met Installatietechniek, Beveiliging, Domotica en ICT. De servicedesk is het zenuwcentrum binnen Technica waar relaties terecht kunnen met al hun vragen rondom Domotica, Beveiliging en ICT. Een team van gedreven professionals staat dagelijks klaar. Ter uitbreiding van het team zijn wij op zoek naar een Servicedesk medewerker ICT. In deze rol ondersteun je onze relaties in het optimaal gebruik maken van hun ICT systemen. Van relatief  eenvoudige eindgebruikers vragen tot en met complexe netwerkproblemen het komt allemaal voorbij in deze veelzijdige rol.

Wij vinden het belangrijk dat medewerkers zich bij ons thuis voelen en bieden daarom volop mogelijkheden voor zelfontplooiing en ontwikkeling. Binnen onze organisatie heerst een open, flexibele no-nonsense cultuur met passie voor klanten en techniek en korte communicatielijnen. Technica werkt  nauw samen met toonaangevende vendoren en heeft hiervoor ook de benodigde certificeringen in huis (o.a. Microsoft Gold partner).

Werkzaamheden

  • Ondersteuning bieden op eerste- en tweedelijns niveau;
  • Registreren en oplossen van hardware en software incidenten;
  • Bewaken en coördineren van de uitgezette incidenten;
  • Usermanagement via Active Directory (aanmaken en wijzigen van gebruikers);
  • Aanmaken en beheren van Office365 gebruikers/omgevingen;
  • CMDB bijwerken;
  • Bijdrage leveren bij diverse projecten zoals het meedenken over processen op een servicedesk, opstellen van een handleiding etc.

Functie eisen

  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Minimaal MBO/MBO+ werk- en denkniveau
  • Kennis van moderne datacommunicatietechnieken;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Servicegericht, flexibel en nauwkeurig kunnen werken;
  • Initiatiefrijk, verantwoording kunnen en willen nemen;

Technica biedt

  • een veelzijdige en uitdagende full-time functie in een kerngezond en ambitieus bedrijf
  • voldoende ruimte voor eigen initiatief en ontplooiing
  • een persoonlijk opleidingstraject naar keuze
  • een marktconform salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden

Contactpersoon:

Erwin van Dam

Operationeel Manager IT

vandam@technica.nl

Share This