033-277 6060 info@technica.nl

Ben je inspirerend en een goede coach, heb je goede communicatieve vaardigheden, ben je standvastig en heb je affiniteit met ICT en Techniek? Dan is dit jouw nieuwe stap! Wij zijn op zoek naar een Coördinator Servicedesk & Beheer.

Bij Technica werken ca. 75 mensen die zich bezig houden met ICT, Installatietechniek, Beveiliging en Domotica. De afdelingen Servicedesk & Beheer (8 personen) vormen het zenuwcentrum binnen Technica waar relaties terecht kunnen met al hun vragen rondom ICT, Beveiliging en Domotica. Met dit team van professionals borgen wij de continuïteit van de ICT systemen en doen we er alles voor om aan elke klant en gebruiker ‘functionerende functionaliteit’ te bieden. Voor dit enthousiaste team zoeken wij een hands-on en pragmatisch ingestelde leidinggevende die samen met het team elke dag bezig is om onze klanten en eindgebruikers tevreden en blij te maken.

Wij vinden het belangrijk dat medewerkers zich bij ons thuis voelen en bieden hen daarom volop mogelijkheden voor zelfontplooiing en ontwikkeling. Binnen onze organisatie heerst een open, flexibele en no-nonsense cultuur. De communicatielijnen zijn kort en de passie voor ons vak is groot.

Werkzaamheden

  • Dagelijkse leiding van de afdelingen Servicedesk en Beheer;
  • Coaching en doorontwikkeling van medewerkers;
  • Verantwoordelijk voor een optimale afstemming en samenwerking tussen de afdeling Servicedesk en Beheer en andere afdelingen;
  • Bewaking van de kwaliteit en optimaal serviceniveau richting onze klanten;
  • Daadkrachtig acteren, coördineren en communiceren in geval van escalaties;
  • Verantwoordelijk voor succesvolle support van (cloud) oplossingen en het beheer en monitoring van deze omgevingen;
  • Intensieve bewaking van de dagelijkse ticketstroom van binnenkomende meldingen op onze Servicedesk  (+/- 11.500 tickets op jaarbasis);
  • Leveren van een proactieve bijdrage in de verdere professionalisering van onze organisatie.

Functie eisen

  • MBO+/ HBO werk- en denkniveau;
  • Standvastig en beslissingen durven nemen;
  • Goed overzicht bewaren en zeer nauwkeurig werken;
  • Medewerkers motiveren en beter maken;
  • Servicegerichte en no-nonsense instelling;
  • Stressbestending en een flexibele instelling;
  • Uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden;
  • Affiniteit met ICT en Techniek;
  • Enige werkervaring in een vergelijkbare functie;

Technica biedt

  • Een veelzijdige en uitdagende functie in een kerngezond en ambitieus bedrijf;
  • Voldoende ruimte voor eigen initiatief, ontplooiing en het volgen van opleidingen;
  • Een marktconform salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden.

Verder ben je voor 32-40 uur beschikbaar, in bezit van rijbewijs B en woonachtig binnen 30 Km van Scherpenzeel (Gld).

Herken je jezelf in dit profiel en is het tijd om een nieuwe stap te zetten? Wij hopen je snel te spreken!

Contactpersoon
Henry Nieboer

nieboer@technica.nl     

 

Share This